wtorek, 6 maja 2014

6 kroków do przelewu

Robiłam przelew środków z mojego konta w mBanku na drugie konto i postanowiłam uwiecznić tą operację screenami :) Dzięki temu powstał mały 6 krokowy poradnik czyli coś dla odświeżenia pamięci i uzupełnienia mojego postu z marca http://mysmalltravels.blogspot.com/2014/03/wykonanie-przelewu-to-bajka-aplikacja.html

Krok nr 1
W aplikacji mobilnej mBanku klikamy na pozycję Wykonaj przelew.
Naszym oczom ukaże się taka oto lista:


Krok nr 2
Następnie wybieramy co nas interesuje - ja wybrałam pierwszą pozycję od góry czyli "Do osoby lub firmy". Widzimy teraz coś takiego:


Krok nr 3
Po wybraniu rodzaju przelewu pokazuje się nam lista odbiorców. Ja wybrałam drugą pozycję z listy i otwarło się takie oto okienko:


Krok nr 4
Uzupełniłam okienko "Kwota" interesującą mnie kwotą, a następnie dałam "Wyślij przelew".


Krok nr 5
Pokazało się okienko podsumowujące transakcję oraz przycisk "Zatwierdź".
Po sprawdzeniu czy wszystkie dane są poprawne zatwierdziłam przelew.


Krok nr 6
Hurra:) Mój przelew został zrealizowany :):):)


A stan konta wynosi całe 0,00 zł :)
Więc trzeba zrobić przelew zwrotny :):):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz