piątek, 9 maja 2014

mBank - koniec kampanii, ale nie koniec używania aplikacji



Stało się... Kampania rekomendacyjna mBanku dobiegła końca. Moi znajomi już podostawali e-maile potwierdzające moje rekomendacje.
A jak było? Smacznie i kolorowo:)
Przekonajcie się sami:)

Na początku dostałam kod, który uprawniał mnie do odebrania duuużej pizzy w Dominium.


Dzień później kurierowi otworzyłam drzwi, który przyniósł kopertę z przewodnikiem Ambasadorki i ulotkami dla znajomych :)


A potem odbyło się wielkie testowanie, rekomendowanie, robienie grafik i masy screenów :)
I oczywiście wrzucanie ich na bloga, fb i pinteresta :)

Poniżej plakat ze screenami :)


A to grafika promocyjna - zrobiłam ją na potrzeby zdjęcia w tle na swoim priv FB :)


Dzięki aplikacji sprawdzałam co jest blisko mnie :)


 Oraz jakie czekają na mnie mOkazje :)


Wykonywałam przelewy:

  

Szperałam w Ustawieniach

 

Sprawdzałam kursy walut:


W kolejce u lekarza przeglądałam blog:


Lub przeglądałam notowania giełdowe:


Oczywiście na samym początku pracy z aplikacją przystąpiłam do mOkazji:)


I wiele, wiele innych :)

A na koniec coś na wesoło :)


W tym miejscu jeszcze raz dziękuję Streetcom i mBank za udział w kampanii :)

Pomimo, że kampania dobiegła końca to i tak zostaję z Wami :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz