wtorek, 20 maja 2014

Razowy Kwas Chlebowy - moja opinia :)

Będąc ostatnio w piekarni kupiłam 0,5 l butelkę Razowego Kwasu Chlebowego o smaku żurawinowym za 2,99 zł. Nigdy go nie piłam więc postanowiłam przetestować - zwłaszcza teraz kiedy jest tak o nim głośno.



Razowy Kwas Chlebowy co to takiego?
Jest to gazowany napój powstały z samych składników naturalnych, bez konserwantów i sztucznych barwników i cukrów, naturalnie gazowany.

Jak smakuje Razowy Kwas Chlebowy (RKC)?
Ciężko jest mi określić smak RKC - słodki, lekko karmelowy z posmakiem drożdży. Mam znajomych (osoby zarówno starsze jak i młodsze), którzy nie piją praktycznie nic innego oprócz RKC - tak więc cieszy się on dużą popularnością. W moje gusta nie trafił - nie podszedł mi.. Ale ja mam specyficzne gusta co do napojów - nie lubię słodkich i gazowanych napojów, a RKC niestety jest gazowany i słodki (chyba, że tylko ten wariant żurawinowy). W każdym bądź razie kto nie próbował to powinien - albo się przekonacie do jego smaku i będzie Waszym towarzyszem życia, albo nie i dalej będziecie pić wodę mineralną jak ja:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz