środa, 14 maja 2014

Pierwsze testowanie produktów Tesco - ziemniaki, papryka mielona i olej

Pierwsze testowanie za mną:) Z ziemniaków postanowiłam zrobić kilka placków ziemniaczanych. Użyłam do smaku mielonej papryki Tesco, a placki usmażyłam na oleju rzepakowym Tesco.

Ziemniaki w moim opakowaniu były duże z czego się bardzo cieszę, ponieważ nie lubię ich obierać :)
Są umyte i od razu nadają się do obierania. Placki wyszły z nich nawet smaczne, choć miałam wrażenie, że są za bardzo wodniste - dziś zrobię puree to ocenię :)

Co do papryki mielonej to jest bardzo dobrej jakości i ma aromat. Dobrze przyprawiła mi placki.

A olej - olej kupuję od dawna, ponieważ jest bardzo dobry do smażenia.
Staram się unikać smażonych potraw, ale od czasu do czasu coś smażę (jak np. wczoraj te placki) i to przeważnie na tym oleju.


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz