czwartek, 8 maja 2014

Duck fresh discsc - moja opinia :)

Zamiast użalać się nad sobą, że nie udało mi się dostać do kampanii Ducka kupiłam sobie kiedyś zestaw i przetestowałam go we własnych czterech kątach :)

Duck fresh discsc to nic innego jak odświeżający żelowy krążek do toalet:)

Tak oto się zestaw prezentował :)


A tak wygląda naładowany aplikator


Kwiatuszek :)


Zbliżamy aplikator do powierzchni muszli


Klik


I już mamy pięknego i pachnącego kwiatuszka


Przy każdorazowym spłukaniu ulatnia się świeży zapach


Ja znalazłam same plusy:
+ czyści
+ odświeża
+ dużo bardziej higieniczny (nie musimy dotykać muszli)
+ bardzo prosta wymiana wkładów
+ wydajny
+ zapewnia długotrwały zapach przy każdym spłukaniu

1 opakowanie zawiera 6 krążków i wystarcza do 720 spłukać - ja nie liczyłam, ale tak podaje producent :)

Wiem jedno - nie wrócę już starych odświeżaczy :)
Duck nie tylko ładnie wygląda, ale i pachnie i jak się skończy to resztki wycieram szczotką do wc i aplikuję kolejny krążek:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz