piątek, 28 marca 2014

Wykonanie przelewu to bajka - aplikacja mobilna mBanku

Jak wykonać przelew poprzez aplikację mBanku?

Bardzo prosto - poniżej krótka rysunkowo-słowna instrukcja:

Krok 1: Wybieramy kontakt z naszej listy adresowej. Wyświetlą nam się te przelewy, które realizowaliśmy jako ostatnie. Wybieramy ten, który jest nam potrzebny lub dodajemy przelew do innej osoby poprzez "+ Do nowego odbiorcy". Mnie w tym przypadku interesuje wykonanie przelanie pieniędzy za wynajem mieszkania do Eweliny.


Krok 2 i 3: Po wybraniu interesującej mnie pozycji  otwiera się okienko przelewu. Aplikacja zapamiętała kwotę z poprzedniego przelewu do Eweliny. Z racji zwiększenia kosztów muszę zmienić kwotę na nową i zatwierdzić przyciskiem "Wyślij przelew".


Podobnie jest z przelewami na telefon komórkowy. Tylko zamiast nr rachunku mamy nr telefonu naszego odbiorcy.


Krok 4: Po kliknięciu "Wyślij przelew" pojawi się okienko potwierdzające zawierające wszystkie dane - jeżeli wszystko się zgadza klikamy "Zatwierdź" i w tym momencie okienko zatwierdź zamienia się w okienko "Podaj PIN" - podajemy wówczas ten sam nr PIN, który służy do logowania się w aplikacji. Niestety nie zdążyłam zrobić screena z tej operacji:( 


P o w o d z e n i a :)

4 komentarze:

  1. Mariusz Lęborski5 września 2018 22:00

    Korzystanie z aplikacji mobilnych każdego banku jest bardzo fajne i przyjemne. DO tego jeszcze wdrożenie płatności dotykowych poprzez telefon poprawiło sytuację płatności internetowych w Polsce. Tak samo popularność zyskuje szybki przekaz pieniężny https://www.przelewy24.pl/szybkie-przekazy-pieniezne dzięki któremu możemy przekazać pieniążki w dosłownie kilka sekund od momentu nadania. To co charakteryzuje ten system to bardzo wysoka jakość bezpieczeństwa przysłania pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj korzystam z płatności https://www.cashbill.pl/platnosci ponieważ dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie. Przede wszystkim stosowanie systemów płatności online to wygoda i bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej w moim przypadku do różnego rodzaju przelewów i płatności wykorzystywany jest system https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online który mi pasuje. Tym bardziej, że jest to najbezpieczniejsza metoda płatnicza i ja nigdy nie miałem z tym żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń