czwartek, 6 marca 2014

AA Technologia Wieku - Ultra nawilżenie - Aksamitny żel do mycia twarzy

Opis producenta + moje obserwacje:

DOSKONALE OCZYSZCZA
Idealnie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry, nie powodując jej wysuszenia i podrażnienia. 

Zgadza się. Mam bardzo wrażliwą skórę twarzy i źle dobrany produkt powoduje jej szorstkość, wysuszenie oraz powstawanie wyprysków. Koleżanka poleciła mi w/w żel do mycia twarzy twierdząc, że nie podrażnia i nadaje się nawet do usuwania makijażu oczu. Wczoraj wieczorem wycisnęłam żel na dłoni (ma fajny zapach) i rozprowadziłam żel na wilgotnej buźce, wymasowałam, ze szczególnym uwzględnieniem okolic oczu (powiek, rzęs i brwi), a następnie zmyłam letnią wodą i osuszyłam delikatnie ręcznikiem. Po makijażu nie został ani ślad, ręcznik nie był brudny od pudru i tuszu do rzęs co oznacza tylko, że żel idealnie zmył mój makijaż. Byłam w pozytywnym szoku. :) Szczerze mogę polecić ten produkt.

Stosowanie:
Rozprowadź na wilgotnej skórze twarzy i szyi, masuj okrężnymi ruchami, a następnie zmyj wodą. Stosuj codziennie rano i wieczorem lub w zależności od potrzeb.

NAWILŻA I WYGŁADZA
Kwas hialuronowy i naturalna betaina chronią skórę przed przesuszeniem, pozostawiając ją nawilżoną i jedwabiście gładką.

Skóra faktycznie pozostaje gładka – ważne jest, aby dobrze zmyć żel. Po umyciu buzi polecam nałożyć krem odpowiedni do Waszego wieku/cery również z serii AA.

ZAPEWNIA OCHRONĘ
Ekstrakt z alg Durvillea antartica wzmacnia efekt nawilżenia i chroni skórę przed działaniem szkodliwych czynników środowiska.

Tego niestety nie jestem w stanie ocenić J


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauryl Glucoside, Lauramidopropyl Betaine, Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, PEG-75 Lanolin, Sodium Hyaluronate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Durvillea Antartica Extract, Panthenol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Lactic Acid, Allantoin, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Tetrasodium EDTA.

Pojemność:
150 ml

Badania:
Testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera barwników. Nie zawiera parabenów. pH neutralne dla skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz