czwartek, 6 marca 2014

Dermena Lash odżywka do rzęs - recenzja po tygodniu używania


Czas mija nieubłaganie... Minął też tydzień odkąd używam odżywki do rzęs Dermeny. Jakie są moje obserwacje po użytkowaniu? Już Wam przytaczam:
  • rzęsy mi nie wypadają podczas zmywania makijażu (do tej pory zawsze podczas zmywania makijażu na płatku leżały 2-3 rzęski)
  • rzęsy mi nie wypadają samoistnie (zdarzało się, że w ciągu dnia gubiłam rzęski, które leżały na policzku - stąd wiem o ich wypadaniu)
  • rzęsy są bardziej sprężyste
Zdjęcia przed rozpoczęciem kuracji są trochę niewyraźne - nie mogłam sobie poradzić z ustawieniem aparatu, ale zdjęcia robione po tygodniu już wyszły lepiej. Jak można dostrzec rzęsy stały się gęściejsze, ponieważ już mi nie wypadają:)



Zobaczymy co będzie za tydzień - na pewno pojawi się recenzja na blogu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz