środa, 26 marca 2014

mBank na wynos - czyli nowa kampania Streetcom

Życie nabiera pośpiechu, ciągle jesteśmy w biegu nie mając czasu na nic - staramy się wszystko załatwiać np. w jednym miejscu w ramach oszczędności czasu więc jak zakupy to supermarket, coraz więcej z nas wybiera również zakupy internetowe. 

Dlaczego więc nie zrobić przelewu, opłat, doładowania siedząc wygodnie w samochodzie podczas piątkowego korku w drodze powrotnej do domu?

Już jest dostępna Nowa Aplikacja Mobilna mBanku, która pozwoli Ci nie tylko szybko wykonać przelew, ale również możesz:
@ wygodnie i szybko zarządzać rachunkami na swoim koncie, kartami, kredytami i ubezpieczeniami
@ uzyskać szybką gotówkę lub rozłożyć na raty spłatę karty kredytowej
@ znaleźć bankomat, wpłatomat lub placówkę mBanku najbliżej Ciebie - lokalizacje będą dostępne online lub tylko przez GPS (o ile wgrasz go wcześniej na telefon)

A to wszystko jest bardzo bezpieczne:
@ zanim zaczniemy korzystać z aplikacji należy przeprowadzić pełną synchronizację (tzw. parowanie) z serwisem transakcyjnym mBanku
@ logowanie przy użyciu kodu PIN


Dziś dostałam przewodnik Ambasadora wraz z ulotkami więc kończę swój wpis i idę na rozmowy do znajomych z pracy :)



Ty też chcesz mieć możliwość testowania produktów?
Dołącz do społeczności Streetcom już teraz:)

2 komentarze:

  1. Dorota Zawadzka17 stycznia 2019 18:10

    Ja również mam konto w tym banku. Potrzebowałam go, ponieważ postanowiłam zrobić swój własny sklep online. Wtedy wdrożyłam płatności od https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje no i to co zarobię to oczywiście wędruje na moje firmowe konto w tym banku.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja nigdy nie miałem nic wspólnego jeśli chodzi o ten bank. Moim zdaniem bardzo fajnie za to sprawdzają się płatności mobilne https://gazetawroclawska.pl/platnosci-mobilne-wygodny-sposob-na-dokonywanie-platnosci/ar/c3-14786994 i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń