poniedziałek, 29 września 2014

Dzień 4 z antyperspirantem Adidas Cool&Care 6w1 (spray)

29.09.2014

I nastał poniedziałek... Nie będę się rozpisywała co robiłam, ponieważ mój każdy dzień wygląda tak samo:) Od czterech dni różni się tym, że zamiast mojego antyperspirantu X używam Adidasa Cool&Care 6w1:) Po pracy wyskoczyłam na bieżnię Vacu - spociłam się (jest to nieuniknione), ale ładnie pachniałam - i to jest dla mnie bardzo ważne :)


Rozmawiałam też jedną z koleżanek, która dostała w piątek swój egzemplarz do testowania i jest zachwycona zapachem (testuje Intensive) i tym, że dezodorant jest taki orzeźwiający. Do tej pory używała tylko i wyłącznie antyperspirantów w kulce innych marek aniżeli Adidas, ale spray się jej bardzo spodobał. Jest zachwycona zapachem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz