poniedziałek, 19 lutego 2018

Ambasadorka Kosmetyczna 2017 roku

O tym jak zostałam Ambasadorką Kosmetyczną roku 2017 portalu 



Był 23 Maja 2017 roku. Moje raptem 19-sto dniowe maleństwo urządziło sobie drzemkę, a ja korzystając z wolnej chwili zarejestrowałam się na portalu http://ambasadorka-kosmetyczna.pl 

Portal ten powstał m.in. w celu poznania nowych, jeszcze mało znanych i niedocenianych, ale jakże wyjątkowych kosmetyków lub produktów codziennego użytku.

Na portalu cyklicznie organizowane są kampanie ambasadorskie, w których wybrane Ambasadorki otrzymują kosmetyk, zestaw kosmetyków lub produkt codziennego użytku do przetestowania i szczerego zrecenzowania.

Następnie recenzje produktów pojawiają się na blogach Ambasadorek, ich FB, IG, YT, portalach kosmetycznych, a linki do publikacji umieszcza się w specjalnie przygotowanych do tego celu polach na portalu ambasadorka-kosmetyczna.pl. 

Za każdą publikację w internecie dotyczącą otrzymanych do testowania produktów portal  ambasadorka-kosmetyczna.pl przyznaje punkty

Dodam, że w roku 2017 odbyło się 14 kampanii i wybrane Ambasadorki otrzymały do przetestowania:
Włoskie kosmetyki z ekstraktem z goji, kosmetyki z ekstraktem z imbiru G-Synergie, maski na oczy HOT EYES STEAM, kosmetyki marki Instituto Espanol z serii Aloe Vera, kosmetyki Byphasse do twarzy, Gentle Day, New Anna Cosmetics, kosmetyki Urban Skin Nivea, kosmetyki Urea Instituto Espanol, box od sklepu Uczesani.pl, kosmetyki do makijażu PuroBio, kosmetyki Fitomed, kosmetyki Nature Queen oraz spraye do sprzątania Voiger.

~*~

Ja zostałam zaproszona do 2 kampanii, gdzie miałam do przetestowania:
oraz

Udało mi się zebrać 115 punktów i tym samym zajęłam I miejsce w rankingu Amabasadorek Kosmetycznych portalu.

Moja aktywność została nagrodzona nie tylko mianem Ambasadorki Kosmetycznej roku 2017 ale również tą oto piękną statuetką oraz bonem o wartości 300 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie vica.pl.



~*~

Jeżeli jeszcze nie jesteście zarejestrowani na portalu, to serdecznie zachęcam, ponieważ rok 2018 będzie rokiem wielu kampanii, niespodzianek oraz możliwością bycia Ambasadorką Kosmetyczną Premium 2018. Po więcej szczegółów zapraszam na stronę

~*~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz