środa, 14 lutego 2018

Adidas Adipower - nowy projekt trnd


W ramach nowego projektu trnd dostałam się do kampanii testującej nowy produkt - 
antyperspiranty Adidas Adipower dla kobiet i mężczyzn



~*~
Co cechuje nowe antyperspiranty?

* Do 72 godzin ochrony przed poceniem – przy każdym wyzwaniu! *

* Maksymalną skuteczność niezależnie od stopnia wysiłku – inteligentna technologia reaguje na wzrost temperatury Twojego ciała podczas wysiłku *

* Długotrwałą ochronę przed poceniem i przykrym zapachem *

* Zapach, który zmienia się w zależności od intensywności Twojego dnia, uwalniając nowe, orzeźwiające nuty *

* Nowoczesny design opakowania, wygodny w użytkowaniu *


~*~
Adidas to znana i zarazem lubiana przeze mnie marka antyperspirantów. Mając w ręce nowość jaką jest Adipower czułam, że się nie zawiodę. W pierwszej kolejności uwiódł mnie jego przyjemny zapach – dobrze wyważony, nie za słodki, nie za mocny, idealnie orzeźwiający. Kolejnym aspektem, który nie umknął mej uwadze było sprawdzenie czy antyperspirant zostawia ślady na ubraniu – i tu kolejny plus ponieważ ich nie zostawia. A teraz coś o skuteczności: obecnie moją potliwość po okresie ciąży określiłabym jako większą niż przeciętnie. Adidas Adipower co prawda nie zniwelował do zera tego problemu, ale go znacznie ograniczył co już poprawiło mój komfort życia. Dodatkowo zauważyłam, że im więcej się spocę, tym zapach antyperspirantu jest intensywniejszy co jest bardzo dużym plusem – mogę mieć delikatną wilgoć pod pachami, byleby nie czuć było nieprzyjemnego zapachu potu. I z tym sobie Adidas Adipower doskonale poradził dzięki czemu zostaje ze mną na dłużej.

~*~

 


 

~*~
#ADIPOWER #AsStrongAsIam #aktywnosc #sport #siłownia #basen #bieganie #mysmalltravels_adidas #trnd #trndpolska #testowanie #dezodorant #adidasadipower72 #antyperspirant

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz