środa, 20 grudnia 2017

Recenzja boxu kosmetycznego od Uczesani.pl

& 

W ramach kampanii Ambasadorskiej od Ambasadorka Kosmetyczna otrzymałam do testowania
box kosmetyczny przygotowany przez sklep Uczesani.pl



W boxie znalazły się następujące mini produkty:

Szampon i odżywka do włosów suchych i zniszczonych marki Beaver Professional


Oba produkty są jak dla mnie jest bardzo dobre, ponieważ po ciąży dalej walczę z moimi włosami (wypadają, są matowe, pozbawione blasku, rozdwajają mi się końcówki, etc). Zapach obu produktów jest łagodny i stonowany, nie potrafię nawet powiedzieć do czego jest podobny. Jest po prostu przyjemny. Szampon dobrze oczyścił moje włosy (szczególnie z kuchennych zapachów), a pieni się umiarkowanie przez co łatwo można go spłukać, a to jest duża zaleta. Włosy po użyciu szamponu i odżywki są miękkie w dotyku i błyszczące. Warto dodać, że w składzie szamponu znajdziemy m.in. olej z awokado oraz witaminy, które pielęgnują włosy.



Czarna Maska głęboko oczyszczająca marki G-Synergie


Wiele słyszałam o czarnych maseczkach, ale zawsze miałam obawy przed ich stosowaniem. A teraz już musiałam ją wypróbować. Maseczkę nakłada się prosto, ale przy jej odrywaniu czułam delikatny ból (zbliżony do odrywania plastra ze skóry) i się troszkę ubrudziłam (wiem, może to być brak wprawy lub założona za gruba warstwa). Był to mój pierwszy raz i oto co zauważyłam po jej użyciu: maseczka wyeliminowała nadmiar sebum, oczyściła też pory, odnośnie trądziku się nie wypowiem, bo go nie mam. Skóra jest oczyszczona, już mi się nie błyszczy w strefie T (z tym mam kolosalny problem) i jest gładziutka jak skóra mojej 7-mio miesięcznej córeczki. Ogólnie jestem zadowolona z jej działania i chętnie po nią sięgnę kilka razy w miesiącu.



Maska arganowa do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil


Czepek jest świetnym rozwiązaniem - już się z nim polubiłam pomimo tego, że wyglądam w nim jak babuleńka. Ale tak na poważnie to poza mega wygodnym użyciem maseczka ta poprawia kondycję włosów już po 1 użyciu: włosy po wysuszeniu były gładkie, pachnące, delikatne w dotyku, po wysuszeniu miały zwiększoną objętość, ale nie puszyły się i przestały się elektryzować. Ale nie mogło być inaczej - w końcu maseczka jest z dodatkiem oleju arganowego, który potrafi zdziałać cuda. 



Krem wielozadaniowy Derma Plus Bacche Di Goji



Pierwsze co mnie urzekło w tym kremie, to obłędny zapach. Postanowiłam posmarować nim ramiona oraz nogi. Krem dobrze się wchłonął, zapewnił nawilżenie i cudowny zapach. Nie pozostawił tłustego filmu na ciele. Produkt wart zakupu zarówno dla właściwości nawilżających jak i dla zapachu. 



Nawilżający krem do ciała i rąk z owsem marki Instituto Espanol



Krem dobrze się rozprowadza, ma jak dla mnie za bardzo intensywny zapach. Dobrze nawilża skórę, która po użyciu kremu jest miękka. Będzie dobry dla osób borykających się z problemami suchości skóry o ile spodoba im się zapach.



Krem do ciała z kolagnem i ekstraktem ze śluzu ślimaka marki Instituto Espanol




Krem ma łagodny zapach, nie podrażnia oraz bardzo mocno koji i nawilża skórę. Użyłam go do dłoni, ponieważ teraz w okresie około świątecznym bardzo dużo mają styczności z wodą i różnymi detergentami. Nałożyłam na noc grubą wartswę (duży plus dla kremu za to, że jest nietłusty oraz że szybko się wchłania), a rano moje dłonie były idealne: gładkie, nawilżone i odżywione. Później użyłam kremu przed wyjściem na zewnąrz, gdzie był wiatr, a ja bez rękawiczek pchałam wózek z córką idąc na basen, potem po basenie ponownie nakremowałam ręcę i są dalej gładkie. Mogę szczerze polecić ten produkt osobom, które borykają się z problemem suchości skóry (nie tylko dłoni).



Nawilżający balsam do ciała AloeVera marki Instituto Espanol


Aloesowy balsam, który za zadanie ma odżywić naszą skórę. Po posmarowaniu owszem moja skóra zrobiła się gładka, ale tylko na chwilę. I ten zapach... Zapach, który mnie odrzuca. Dlatego dałam go siostrze, której zapach się spodobał i która stwierdziła, że "fajny balsam, ładnie pachnie, a do tego szybko się wchłonął i na długo mi nawilżył dłonie" - czyli jak widać ile ludzi tyle potrzebnych jest różnych kosmetyków. Najważniejsze, że się spodobał innej osobie, która go zużyje.



Jestem bardzo zadowolona z możliwości przetestowania tylu produktów. Kilka z nich na pewno na stałe zagości w mojej łazience, gdyż się sprawdziły już po pierwszym użyciu.

Wszystkie w/w produkty możecie kupić w sklepie Uczesani.pl

Sklep w swojej ofercie na moment pisania postu posiada produkty takich firm jak:

 

Sklep działa internetowo dlatego zakupy w nim możecie robić przez całą dobę, a ponadto poza szeroką ofertą sklep oferuje:

* najlepszą obsługę i doradztwo w zakresie kosmetyków do włosów, ciała i twarzy *


* do każdego zamówienia powyżej 100 zł dodaje mini prosukt w prezencie *


* zapewnia nam bezpieczne płatności *


* oferuje 3 rodzaje przesyłek: Paczkomaty, kurier InPost oraz darmowa Paczka w RUCHu oraz zwrot w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki *




#uczesani #ambasadorkakosmetyczna @uczesani.pl #pielegnacjawlosow #pielegnacjaciala #szampon #odzywka #nawilżenie #nawilzenieskory #maseczka #odzywkadowlosow #mysmalltravels_uczesani

4 komentarze:

  1. Jaka czarna maseczka! :D Bardzo podobają mi się takie gwiazdy jak ta na pierwszym zdjęciu :)
    Pozdrawiam, Justyna
    Od nowego wiersza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka jest kruczo-czarna:) Dobrze, że dziecko już spało jak ją nakładałam:) Gwiazda kupiona w Pepco rok temu - ale z tego co widziałam teraz też je dali do sprzedaży :)

      Usuń
  2. o masce w czepku jeszcze nie słyszałam, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też to był pierwszy raz :) Przyznam, że bardzo fajne i praktyczne rozwiązanie. Maseczka dodatkowo działa mocniej, ponieważ czepek na swój sposób zatrzymuje ciepło:) Warto wypróbować dla samego sprawdzenia:)

      Usuń