niedziela, 11 marca 2018

Kampania BLIK od trnd


W ramach nowego projektu trnd dostałam się do kampanii testującej usługę BLIK.

Czym jest BLIK?*
BLIK to sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, PKO Banku Polskiego, Getin Banku, a także T-Mobile Usługi Bankowe i Orange Finanse.

Co umożliwia BLIK?*
BLIK umożliwia: dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłatę i wpłatę gotówki w bankomatach/wpłatomatach natychmiastowe przelewy na numer telefonu pomiędzy klientami różnych banków (Przelew na telefon), generowanie czeków BLIK (9-cio cyfrowy kod) służących do dokonywania płatności i wypłaty gotówki z bankomatów.

Kto może korzystać z BLIKA?*
Z BLIKA mogą korzystać wszyscy posiadacze aplikacji banków, które udostępniają BLIKA. 

~*~

W kampanii otrzymałam voucher na zakupy na Allegro. Z racji, że płyn do soczewek mi się kończy, to kupiłam dwie nowe butelki z użyciem kodu promocyjnego😄 Płatność blik’iem jest szybka i co najważniejsze bezpieczna:) Kto nie próbował tej metody płatności koniecznie musi nadrobić zaległości



Klik, blik i już😍 Dzięki usłudze blik zapłacisz bezpiecznie w sieci np. za jedzeniowe fanaberie🍔😋 Nawet mój extra bezpieczny pod kątem bankowości ślubny przekonał się do tej formy płatności💪



Dzięki usłudze blik możesz bezpiecznie pomagać - np. wpłacając dowolną kwotę na wybrany przez siebie cel i wybierając jako formę płatności blik’a😇



Dla każdego coś dobrego - tym razem dopłaciłam za pomocą blik’a 15,48 zł w Smyku i kupiłam zabawkę interaktywną dla Oli (nie, nie była tak tania - po prostu miałam bon podarunkowy)


A czy Wy znacie usługę BLIK? Korzystacie, lubicie? Dajcie znać w komentarzach :-)

*Źródło: https://blikmobile.pl/

#blik #blikijest #platnosciblikiem #trnd #trndpolska #testowanie #testujemy #zakupy #zakupyonline #shopping #pay #payment #onlineshopping #mysmalltravels_blik trnd Polska

2 komentarze:

  1. Ja również testuję BLIKa i jestem zachwycona! Szybko, łatwo i bezpiecznie, szczególnie w podróży!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) Obecnie to jest moja ulubiona płatność :)

      Usuń