czwartek, 21 grudnia 2017

Recenzja żelu pod prysznic i dezodorantu Le Petit Marseillais


Jest zima, za oknem raz deszcz, raz śnieg. Święta przypominają nam, że jeszcze tylko pół roku do upragnionych wakacji w ciepłych krajach.
Ale dlaczego nie zrobić sobie lata w środku zimy?
Dlaczego nie zatrzymać czasu choć na chwilę?
Pomyślicie, że to jest niemożliwe, a ja Wam powiem, że jak najbardziej wszystko jest możliwe.
Nalejcie sobie wody do wanny, włączcie relaksujacą muzykę, przygaście światło, a na krawędzi wanny postawcie lampkę ulubionego Prosecco.
Będąc już w wannie otulcie swoje ciało żelem, który przypomni Wam zapach lata.
Przenieście się do gaju wypełnionego brzoskiwniami, nektarynkami czy też pomarańczami.
Przenieście się do świata LPM.

Poznajcie zatem 2 zestawy kosmetyków, które przybliżą Wam lato:

Żel pod prysznic i dezodorant o zapachu Białej brzoskwini i nektarynki
oraz
Żel pod prysznic i dezodorant o zapachu Kwiatu pomarańczy 

 


Bardzo się ucieszyłam z możliwości testowania w/w produktów, a w szczególności z brzoskwiniowo-nektarynkowego wariantu zapachowego, ponieważ brzoskiwnie i nektarynki są jednymi z moich ulubionych owoców. Dzięki temu zestawowi przedłużyłam sobie lato.


Żel pod prysznic

Opakowanie:
Żel o pojemności 250 ml ukryty jest w prostokątnej, plastikowej, miękkiej i poręcznej butelce. Grafika na opakowaniu jest przyjemna dla oka. Jeden wariant jest w pięknym brzoskwiniowym kolorze z nadrukowanymi owocami, a drugi jest biały z namalowanym kwiatem pomarańczy.

Wrażenia po użyciu:
Żel jest delikatny, przeźroczysty, nie jest gęsty, za to dobrze się pieni. Cudownie pachnie - długość utrzymywania się zapachu na skórze zależy od pH danej osoby (u mnie długo się utrzymywał zapach nektarynkowo-brzoskiwniowy, kwiat pomarańczy nieco krócej). Żel bardzo dobrze myje i co najważniejsze nie wysusza ani nie uczula skóry. Lubię używać go w wannie, gdyż wtedy mnie mocno relaksuje i czuję się jakbym była na wakacjach.

Cena:
Znalazłam produkt w drogeriach i za tą pojemność musimy zapłacić ok. 9 zł (obecnie żel jest na promocji za ok. 6 zł)


Dezodorant

Opakowanie:
Dezodorant mieści się w aluminiowym atomizerze o pojemności 200 ml. Grafika jest odwzorowaniem koncepcji występującej na żelu pod proszynic czyli jeden wariant jest w pięknym brzoskwiniowym kolorze z nadrukowanymi owocami, a drugi jest biały z namalowanym kwiatem pomarańczy.

Wrażenia po użyciu:
Zapach jest wspaniały. Uwielbiam linie produktowe, ponieważ dzięki nim zapachy kosmetyków się nie mieszają, tylko idealnie ze sobą współgrają. Dezodoranty pachną obłędnie. Po użyciu czuję się nie tylko świeżo, ale i pachnąco. Zgodnie z zaleceniami producenta nie polecam dezodorantu psikać np. na świeżo ogoloną skórę pach (tak, tak piecze - musiałam to sprawdzić na własnej skórze).

Cena:
Znalazłam produkt w drogeriach za tok. 13 zł czyli cena standardowa.


Zdecydowałam, że przyjaciółce przekażę zestaw zawierający:
Żel pod prysznic i dezodorant o zapachu Kwiatu pomarańczy - mnie za bardzo urzekła linia brzoskiwniowo-nektarynkowa. Tak się z nią polubiłam, że planuję kolejny zakup.



Ja się bardzo polubiłam z zestawem o zapachu Białej brzoskwini i nektarynki i to ten zestaw zostaje u mnie pod choinką :)






#swiezosclpm, #ambasadorkalpm ,#zelpodprysznic, #kwiatpomaranczy, #białabrzoskwiniainektarynka,#dezodorant, #testujemy ,#pieknyzapach, #kampanialpm ,#kosmetyki, #pielegnacja ,#lpmprzedluzalato, #lpm ,#mysmalltravels_lpm ,#lepetitmarseillais

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz