wtorek, 20 czerwca 2017

U siebie to Ty jesteś baristą - relacja z testowania Nescafé Azera


"U siebie to Ty jesteś baristą" - to krótkie, ale jakże wymowne zdanie króluje w moim domu od dnia 7 czerwca br. kiedy to dowiedziałam się, że biorę udział w kampanii kawy Nescafé Azera w wersji Espresso i Americano.


Stało się - 9 czerwca br. dotarła do mnie paczka Ambasadora.
Jak przy każdej kampanii emocje i ciekawość jak zestaw wygląda w środku sięgały zenitu.


W paczce znajdowały się kawy w pełnowartościowych opakowaniach (po 100g) oraz 17 ulotek do rozdania znajomym.


To tyle o paczce Ambasadora - czas przejść do punktu kulminacyjnego jakim jest smak kaw Nescafé Azera. Kawy Nescafé Azera to nowość od Nescafé - są to kawy stworzone przez najlepszych Baristów marki. Dzięki nim również i Ty możesz stać się Baristą w swoim domowym zaciszu dostosowując kawę do swoich potrzeb.

Kawa zamknięta jest w eleganckiej, przyciągającej wzrok puszce, która dodaje jej dostojności. Puszka jest bardzo szczelna dzięki czemu kawa nie wietrzeje. Po otwarciu dodatkowego zabezpieczenia puszki (znajdującego się pod plastikowym wieczkiem) rozszedł się wspaniały zapach kawy (moment otwarcia puszki możecie zobaczyć na filmikach).



Jak zapewnia producent Nescafé Azera Americano to idealna propozycja dla wielbicieli delikatnej kawy w dużej filiżance.



To doskonałe połączenie wysokiej jakości kawy rozpuszczalnej z drobno zmielonymi ziarnami. I ja się z tym zgadzam w 100% - uwielbiam kubek dużej kawy rano w pracy, w domu po położeniu dziecka spać, u znajomych, w kawiarni (psssttt od początku czerwca nie byłam w żadnej kawiarni, ponieważ nawet ja potrafię zrobić wyśmienitą kawę).


Kawa nie jest gorzka, nie jest kwaśna, jest idealnie aromatyczna i wyborna. Po zalaniu gorącą wodą tworzy się na wierzchu tzw. crema. Oj tak - ta kawa pieści moje podniebienie.


Zakochaj się w bogactwie jej aromatu i pełni kawowego smaku - ja się zakochałam w tym wariancie, który już teraz wchodzi do mojego stałego kanonu smaków.


Dodam, że kawa Nescafé Azera Americano jest warta swojej ceny - średnia cena sklepowa to 29,99 zł za puszkę (100 g), ale obecnie w kilku supermarketach można ją zakupić w promocyjnej cenie nawet za 19,99 zł. Pamiętaj, że płacąc sugerowaną cenę 29,99 zł masz możliwość zrobienia w domu ok. 55 dużych kaw. W kawiarni za jedną dużą i dobrą kawę musisz zapłacić 11-15 zł więc sam sobie przekalkuluj co bardziej się opłaca.

Moja ocena ogólna:





Wg producenta kawa Nescafé Azera Espresso to kwintesencja klasycznej małej czarnej.



Nescafé Azera Espresso to 100% kawy Arabica, intensywny aromat, wyrazisty smak i aksamitna crema czyli wszystko co powinno mieć prawdziwe espresso.


Ja nie jestem w stanie wypić samego espresso, ponieważ jest dla mnie za mocne. Piję je najczęściej w wersji cappucino. Niemniej jednak podczas testowania przełamałam się i wypiłam filiżankę Nescafé Azera Espresso. Tak jak w przypadku Americano kawa nie jest ani gorzka ani kwaśna, jest smaczna, mocna i aromatyczna. Po zalaniu gorącą wodą faktycznie tworzy się aksamitna crema. Espresso będzie idealne dla wielbicieli mocnych kaw oraz jako dodatek do ciast i deserów bazujących na kawie.

Nescafé Azera Espresso smakuje dobrze zarówno solo w domowym zaciszu jak i z dodatkiem spienionego mleka w doborowym towarzystwie.



Również kawa Nescafé Azera Espresso jest warta swojej ceny - średnia cena sklepowa to 29,99 zł za puszkę (100 g), ale obecnie w kilku supermarketach można ją zakupić w promocyjnej cenie nawet za 19,99 zł. Pamiętaj, że płacąc sugerowaną cenę 29,99 zł masz możliwość zrobienia w domu ok. 50 dużych kaw. W kawiarni za jedną filiżankę dobrego espresso musisz zapłacić 8-14 zł więc i w tym przypadku bardziej się opłaca zakupić puszkę kawy.

Moja ocena ogólna:




Pamiętaj, że z kaw Nescafé Azera przygotujesz pyszne kawy mrożone - przepisy na 2 warianty smakowe znajdziesz tu





Wybrane cytaty z opinii moich znajomych:

"(...) Po kilku łykach stwierdziłam, że kawa jest na prawdę mocna i wyrazista pomimo dodania do niej mleka (...)"

"(...) Smakuje niemal identycznie jak kawa z mojego ekspresu (...)"

"(...) kawa jest na mocna, wyrazista i czuć w niej goryczkę (...)"

"(...) czuję się jak w prawdziwej włoskiej kawiarni (...)"

"(...) super puszka - będzie idealnie pasować na ciasteczka do kawy, kiedy już wypiję całą jej zawartość (...)"

"(...) nie jestem zwolenniczką kawy, ale ta jest naprawdę niezła (...)"


Szczerze polecam zakup kaw Nescafé Azera, ale jeśli z jakiegoś powodu Wam nie posmakują (w co wątpię), to zawsze możecie zrobić na bazie kawy pyszne włoskie Tiramisu :)


Chcesz mieć również możliwość testowania różnych produktów? Zarejestruj się już dziś tu.

#NescafeAzera #NescafeAzerajakzkawiarni #NescafeAzeraJestemBarista #streetcom #kampania #testowanie #kawa #coffe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz