czwartek, 8 czerwca 2017

Kampania kaw NESCAFÉ AZERA



Jaka była radość na moim podniebieniu, kiedy to wczoraj otrzymałam e-maila ze Streetcom o tym, że zakwalifikowałam się do kampanii kawy NESCAFÉ AZERA w wersji Americano oraz Espresso.

Z racji, że ja, moja rodzina i znajomi są kawoszami (zapewne jak każda pracująca osoba) wiem już, że to na pewno będzie udana kampania dla nas wszystkich.


Śledź mojego bloga, FB oraz profil na IG, a z filiżanką klasycznego espresso lub delikatnego americano przeniesiesz się na chwilę myślami do malowniczych włoskich zakątków i przytulnych kawiarenek.

Będę przygotowywać obie kawy tak, jak lubię oraz podzielę się wyjątkowym smakiem ze znajomymi, a wrażeniami z Wami. Bo u siebie to ja jestem baristą.


#NescafeAzera #NescafeAzerajakzkawiarni #NescafeAzeraJestemBarista #streetcom #kampania #testowanie #kawa #coffe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz