czwartek, 3 kwietnia 2014

Sery Turek - podsumowanie kampanii Streetcom

Kampania serów Turek dobiega końca...

Czas więc na krótkie jej podsumowanie:

8 marca 2014 roku odebrałam niebieską lodóweczkę od Hostów w Galerii Kazimierz, która wyglądała tak:


Po jej otwarciu moim oczom ukazała się taka oto zawartość:


Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy wypakowałam serki, że jest ich aż tyle :)


Tego samego dnia miałam umówione spotkanie ze znajomymi, na które przygotowałam takiego oto "jeża" oraz porozmawiałam z nimi na temat kampanii i serków


Ale nie usiadałam na laurach - przygotowywałam z serkiem inne przysmaki dla siebie, rodziny, przyjaciół i znajomych.

Były kanapki




Były przystawki


Były obiady


Były również degustacje w pracy



Oczywiście za każdym razem produkty cieszyły się niemalże nieskalaną opinią:



A jaka jest moja ocena dot. serków?

Opakowanie:
Serki mają przyjemny dla oka design

Smak:
Serki są smaczne, delikatne, kremowe, rozpływające się w ustach - po prostu są pyszne.

Zastosowanie:
Idealne jako przekąska, na kanapkę, do sałatek, do mięsa, żurawiny etc.

Więcej poczytać możecie tu: Turek - kampania


I na koniec przypomnę jeszcze kilka ciekawostek nt. serków
(dziękuję Streetcom i Turek za te cenne informacje)


 

 

 

A i oczywiście zapraszam na mojego Pinterest'a, gdzie zobaczycie kilka zdjęć zrobionych podczas trwania kampanii:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz