sobota, 18 listopada 2017

Bebiko 2 - Ekspert od małych brzuszków


Z racji, że jestem młodą mamą, a moja córka skończyła już 6 miesięcy i rozpoczęło się rozszerzanie jej diety bardzo mnie ucieszył e-mail od trnd o tym, że będę testowała mleko następne Bebiko 2.

~*~

Zestaw Ambasadorki zawierał:

2 opakowania mieszanki Bebiko 2 NutriFlor+ po 800 g
(mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia)
5 saszetek Bebiko 2 NutriFlor+ po 29,4 g
1 przewodnik projektu trnd, pełen przydatnych wskazówek i informacji
1 poradnik dla rodziców dzieci po 6. miesiącu życia od Bebiko 2



~*~

Nie ukrywam, że bałam się podać jej mleczko po raz pierwszy (córka jest kp, a podanie mleka miało być pierwszym w jej krótkim życiu), ale z racji, że skończyła 6 m-cy, pokarmu mam coraz mniej i rozszerzam jej dietę odważyłam się podać mleko i nie żałuję. Mleko ma przyjemny zapach, jest smaczne, dobrze się rozpuszcza w wodzie. Córka po nim nie ulewa, nie wymiotuje (a ma do tego tendencję), nie wystąpiła do tej pory też reakacja alergiczna, kolki, zaparcia czy wzdęcia. Zjada butlę ze smakiem szczególnie, gdy podaje ją mój mąż, dzięki czemu ja mogę odpocząć (córeczka tatusia). Mleko idealnie sprawdza się też jako baza do różnych kleików, kaszek czy deserków mleczno-owocowych, które moje dziecko uwielbia. A ja uwielbiam dwie rzeczy: to gdy brzuszek mojej córeczki jest pełny i cenę Bebiko 2 NutriFlor+, która jest bardzo przystępna.


~*~
Mleko przygotowuje się prosto i szybko


~*~

Moja Malutka odkąd zaczęłam rozszerzać jej dietę uwielbia na podwieczorek jeść taki przysmak, gdyż jej brzuszek jest długo po nim pełny.
Przepis:
👉 2 miarki mleka Bebiko 2
👉 6 miarek kleiku kukurydzianego
👉 60 ml cieplej wody (40 st)
👉 mus owocowy ok. 70-80g (zrobiony samodzielnie lub ze słoiczka)

Mleko mieszamy z woda. Po przygotowaniu dodajemy kleik i energicznie mieszamy, aż powstanie gęsta masa. Masę kukurydzianą i mus owocowy przekładamy warstwowo w szklaneczce zaczynając od masy, a kończąc na owocach.


~*~

Kaszka na mleku Bebiko 2 idealnie również nadaje się do robienia kaszek. Moja córka pluła kaszkami i nie wiedziałam co jest nie tak. Okazało się, że ona jest zwolenniczką bardzo gęstych kaszek, podawanych łyżeczką, a nie butelką.


~*~

Na różnego rodzaju wyjazdy sprawdzają się saszetki z Bebiko 2, które są bardzo wygodne i praktyczne podczas wypadów, bo nic nam się nie rozsypie. Warto mieć kilka w domu na zapas. Ja teraz ze sobą zawsze obowiązkowo zabieram saszetkę mleka Bebiko 2 dla mojego Maluszka, bo nigdy nie wiadomo kiedy się może przydać.


~*~

Jednym z lepszych miejsc na rozmowy dot. mleka modyfikowanego Bebiko 2 jest basen dla niemowlaków. W naszej grupie wiekowej jest 7 bobasków, z czego 3 są karmione piersią, 2 piersią i są dokarmiane mieszanką oraz 2 tylko na mieszance. Bebiko jest mlekiem znanym i lubianym. Rodzice je lubią też ze względu na przystępną cenę.


~*~
#trnd, #trndpolska, #testujemy, #mlekobebiko, #bebiko, #mleko, #dladziecka, #bebiko2, #dobredlabrzuszka, #dziecko, #children

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz