wtorek, 10 października 2017

Little Diamond - sklep dla Małych

Witajcie Kochani

Kilka tygodni temu odkryłam sklep internetowy z ubrankami i akcesoriami dla dzieci


Przeglądnęłam ofertę sklepu i spodobało mi się wiele produktów, ale na pierwszy ogień postanowiłam zakupić niemowlęcy komplecik dla mojej córeczki.

Paczka przyszła bardzo szybko, a komplecik po jej otwarciu wyglądał tak:


Jak widać Sklep przykłada dużą wagę do ładnego pakowania ubranek, które bardzo cieszą oko :)

Na komplet składają się 3 rzeczy:
bluzka + spodnie + ocieplana kamizelka


Naszyta falbanka na spodniach wymiata i robi furorę.
Materiał jest bardzo dobry gatunkowo, a po pierwszym praniu kolory, wzory i fason zostały nienaruszone za co wielki szacun (tym bardziej, że ubranka dziecięce są prane po kilka, kilkanaście razy).
Widoczny komplecik jest na 3-6 miesięcy - moja córa jest drobniutka więc zestaw posłuży nam dłużej niż do 6 miesiąca.




Teraz ponowiłam zakupy w sklepie littlediamond.pl. Moim wyborem stały się 2 pary bodów,  bawełniany komplet bluza + legginsy oraz mata pod krzesełko do karmienia. Już wkrótce wrzucę Wam zdjęcia tych zdobyczy :)


P R O M O C J A

Dla moich Obserwatorów i ich rodzin mam super niespodziankę, a dokładnie 20% kod rabatowy do

Jak skorzystać z rabatu?

Wystarczy, że po dodaniu wybranych produktów do koszyka zaznaczycie pole "Mam kod rabatowy" i wpiszecie tam kod: MARTA20

I już możecie się cieszyć zakupami pomniejszonymi o 20%*




* Uwaga! Kod jest ważny na zakupy zrobione w dniach 10-17.10.2017 i dot. wszystkich nieprzecenionych rzeczy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz