czwartek, 28 września 2017

Recenzja żelu pod prysznic 3w1 marki Le Petit Marseillais


W ramach kampanii Ambasadorskiej Le Petit Marseillais (skrót: LPM) otrzymałam do przetestowania przez mojego mężczyznę żel pod prysznic 3w1 Mięta i cytrusy. 



Nie ukrywam, że bardzo się ucieszyłam z możliwości testowania właśnie tego wariantu zapachowego, ponieważ Mięta i cytrusy to świetny pomysł dla panów kochających lekkie, sportowe zapachy. A mój mężczyzna kocha sport.


Opakowanie:
Żel jest o pojemności 400ml ukryty jest w prostokątnej, plastikowej, miękkiej butelce. Grafika na opakowaniu jest przyjemna dla oka w odcieniach zieleni.

Właściwości:
Napój który nas orzeźwia to woda z dodatkiem cytryny i mięty. Taki też jest żel pod prysznic 3w1 (ciało-twarz-włosy). W żelu LPM mięta doskonale komponuje się z owocami cytrusowymi. Ich energetyzująca moc pomaga wzmocnić umysł i odświeżyć ciało. Żel ma pH neutralne dla skóry, a sam produkt był testowany dermatologicznie. To co charakteryzuje kosmetyki LPM to to, że jest biodegradowalny. 

Wrażenia po użyciu:
Żel pachnie mocno, cytrusowo - tak nam się przynajmniej wydawało. Po jego powąchaniu oboje z mężem stwierdziliśmy, że mięty w ogóle tam nie czujemy, a cytrusy? Może i tak, ale takie bardziej w wydaniu hmm.. chemicznym? Naciągany zapach wg nas. Gdy mój mężczyzna skończył brać prysznic i podszedł do mnie, abym sprawdziła czy jego ciało pachnie żelem ze smutkiem stwierdziłam, że... nie. Ciało sprawiało wrażenie jakby zostało umyte bezzapachowym produktem. Jedynie włosy na kilka minut lekko przechwyciły zapach cytrusów. Minusem też jest jego konsystencja, której żelem bym nie nazwała, ponieważ jest bardziej płynny, aniżeli gęstszy. Produkt obronił się natomiast tym, że ma bardzo dobre właściwości myjące, a ilość tworzącej się piany na ciele jest odpowiednia (nie za dużo, nie za mało). Podsumowując żel na 5 gwiazdek otrzymuje tylko 3.

Cena:
Znalazłam produkt w drogeriach za ok. 13,50 zł i wg mnie cena jest lekko wygórowana - idealną jak za ten produkt byłaby kwota 9,90 zł


Opinie kolegów:

Żel rozlałam do 3 małych buteleczek i dałam mężowi, aby przekazał je swoim kolegom w pracy celem przetestowania i wyrażenia swojej opinii.

Oto co koledzy powiedzieli:

"O marce słyszałem, ale nigdy nie używałem ich produktów. Cieszę się, że mogłem przetestować żel pod prysznic o zapachu miętowo-cytrusowym. Żel mi się spodobał, aczkolwiek zapach był jakiś taki dziwnie sztuczny. Konsystencja ok, ilość wytworzonej piany ok, właściwości myjące też ok. Myślę, że dokonam kiedyś zakupu żelu tej marki" Jakub, 32 lat


"Dostałem żel od kolegi. Fajnie pachnie, ale krótko. Bardzo dobrze nawilżył moją skórę, dobrze umył mi włosy. Z racji wielu wyjazdów i delegacji lubię produkty 3w1. Nie znałem marki LPM, ale wydaje mi się, że warto poznać pozostałą gamę ich produktów" Kamil, 35 lat

"Znam markę LPM, ale nie lubię ich produktów, ponieważ są mocno przereklamowane. Żele są mocno rozwodnione, przelewają się przez palce, przez co sporo produktu się marnuje. Zapach też pozostawia wiele do życzenia - czuć go tylko podczas kąpieli - po osuszeniu ciała ręcznikiem zapach ulatnia się. Nie polecam" Michał, 28 lat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz