sobota, 27 maja 2017

Werther's Original Soft Caramels



Witajcie

Z racji, że bardzo lubię cukierki karmelowe/toffi typu "ciągutki" bardzo się ucieszyłam z informacji, że dostałam się do nowej kampanii Rekomenduj.to dla cukierków Werther's Original Soft Caramels.





Werther's Original Soft Caramels to pyszne, delikatne i kremowe cukierki, które pokochałam od razu.


Miękka i delikatna struktura Werther's Original sprawia, że w każdej chwili można poczuć słodką przyjemność.


Werther's Original Soft Caramels to nowe cukierki idealne dla miłośników karmelu. Gdy poczujesz jak rozpływają się w ustach, pokochasz ich smak. Są tworzone z prawdziwego masła i świeżej śmietanki. Dzięki temu są pyszne, kremowe i bardzo delikatne.


Jednak prawdziwą nowością jest to, że są wciągająco miękkie - pokochasz ich wyjątkowy smak :)




Cukierki Werther's Original Soft Caramels możesz mieć zawsze pod ręką, ponieważ są dostępne w torebce (75g) oraz dropsie (48g)


UWAGA - KONKURS

Mój świat karmelu!

Uwielbiasz smak karmelu? Weź udział w konkursie i wygraj robota kuchennego KitchenAid lub 1 z 50 słodkich niespodzianek od Werther's Original.

Przygotuj przepis z wykorzystaniem cukierka Werther's Original i pokaż swój świat karmelu. Zdjęcie, na którym pokażesz swój słodki przepis wrzuć na Instagram z #mojswiatkarmelu

Konkurs trwa od 15.05 do 16.06.2017 roku.

Moje konkursowe przepisy wkrótce na blogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz