środa, 7 grudnia 2016

Nowe smaki Belriso od Zott

30 listopada rozpoczęłam swoją przygodę z deserami Belriso od Zott w projekcie TRND.


Belriso to pyszny, sycący deser, idealny na niewielki głód i chwilę przyjemności.


Uwielbiasz celebrować chwile, a Twoja definicja przyjemności to pyszny i jednocześnie sycący deser, który zapewni Ci energię? Belriso to coś dla Ciebie! 

Belriso to desery ryżowe na mleku z rozpływającymi się w ustach sosami - warto się przekonać, że zasada #przyjemniejzbelriso sprawdza się zawsze i w każdych okolicznościach!


Belriso dostępny jest teraz w 6 nowych super smakach:
* Krówka *
* Winter *
* Choco Cherry *
* Choco Strawberry *
* Hot Baked aple *
* Hot Cinnamon *

Każdy z powyższych smaków opiszę na blogu.

Zapraszam na mój profil na Instagramie

4 komentarze:

  1. Również testujemy. smaczny deser dla każdego, mi szczególnie przypadły do gustu Belriso hot. Lubię bardzo desery na ciepło w czasie zimowych chłodów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że ryż w deserze może być tak smaczny. W sumie z każdym Belriso podniebienie będzie zadowolone. Kilka różnych smaków a każdy z nich jest delikatny, aksamitny, słodki i zaskakujący, można jeść łyżka po łyżce, można też wymieszać i mieć jednolitą masę, nie ma (mówię o sobie i rodzinie) się po nich problemów gastrycznych. W sklepach jednak więcej widzę na półkach konkurencję Riso.
    Belriso jest teraz moje na zawsze.
    silviak #przyjemniejzbelriso

    OdpowiedzUsuń
  3. Desery Belriso to rozkosz dla podniebienia. To zdrowa przekąska, która z pewnością zaspokoi podniebienie małych i dużych. Desery Belriso to spora dawka energii w szkole jak i w pracy. Wachlarz smaków jest bardzo duży. Dla mnie najlepszy wariant to wersja HOT. Desery Belriso są godne polecenia ze względu na jakość, smak i dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że ryż w deserze może być tak smaczny. W sumie z każdym Belriso podniebienie będzie zadowolone. Kilka różnych smaków a każdy z nich jest delikatny, aksamitny, słodki i zaskakujący, można jeść łyżka po łyżce, można też wymieszać i mieć jednolitą masę, nie ma (mówię o sobie i rodzinie) się po nich problemów gastrycznych. W sklepach jednak więcej widzę na półkach konkurencję Riso.
    Belriso jest teraz moje na zawsze. silviak #przyjemniejzbelriso

    OdpowiedzUsuń