poniedziałek, 21 września 2015

II BMW Półmaraton Praski (30.08.2015) - Warszawa

30 sierpnia 2015 roku w Warszawie o godz. 08:45 przy prawie 30 stopniowym upale w pięknym Parku Skaryszewskim rozpoczął się II BMW Półmaraton Praski. W tym półmaratonie wzięłam udział i ja - po prawie 4 miesiącach treningów i przygotowywania się uznałam, że dam radę:) Walczyłam z gorącem, pragnieniem, ale chęć ukończenia tego biegu była silniejsza i tym sposobem udało mi się dobiec na metę w czasie 02:01:29:) To było coś pięknego - atmosfera, uwalniające się endorfiny:) Już wtedy wiedziałam, że to nie będzie mój ostatni półmaraton :)

Poniżej screen z mojego Endomondo pokazujący wszelkie statystki z tego półmaratonu:


A tutaj moje międzyczasy - jestem pod wrażeniem, że udało mi się przebiec go w tak równym tempie:)


A tutaj możecie zobaczyć medal (przód i tył) :)






Trasa II BMW Półmaratonu Praskiego
Źródło: https://www.bmwpolmaratonpraski.pl/pl/BMW-Polmaraton-Praski/trasa-2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz